Üzemeltető: Blogger.
RSS

Egy kis friss


Kedves Olvasók!


Szeretnék Mindenkinek Boldog Karácsonyt,
Kellemes Ünnepeket kívánni!
Ezúttal szeretném megköszönni a Rendszeres
Olvasóknak is,és azoknak is,akik követik a történetemet.
Szerintem sokkal jobb ez a mostani töri,mint a régi.
Fejlődésképesnek tartom magam,ezt bizonyítja,hogy most
a fogalmakat is szebben írom le.
Köszönet: LaMesnek és Naominak a kommentárokért.
Szintén köszönet Zakuronak,aki megígérte,hogy
Karácsony után elolvassa a történetet.
Nem tudom ki hogy van vele,de én sikeresen
zárom le a 2010-es évet,mert kellemes időszakon
vagyok túl.Úgy gondolom a közvélemény-kutatás is
jónak bizonyult,úgyhogy annak is köszönöm
aki részt vett benne.
Teszek majd ki újakat,és remélem arra is szavazni
fogtok!
Szeretném megköszönni azoknak is,akik kitették
a saját oldalukra a blogomat! Akire vonatkozik
az tudja kiről beszélek.Meglepett
hogy olvasási rekordom megdöntötte a 600-at.
:) Ennek rendkívül örülök,mert elégedetten
zárhatom le 2010-et. =Đ 
Most pedig szeretnék egy rövidke kis hirdetést
írni.
Aki szereti a zenét,annak van egy jó kis
blogom.Egy 15 éves Kitti nevű lány a saját
zongoradarabjait tette fel az oldalára.
Van rajta egy meglepii is,ami kapcsolódik a
twilighthoz! =) Nem az,amit Edward játszik
Bellának.:) Remélem sokan megnézitek,mert megéri.
Naomi,és az én tetszésemet már elnyerte.;)
Kukkantsatok be a többi oldalra is, amit feltettem,ott
van lent,az "Érdemes benézni"bloglistámon.
Remek blogokat tettem ki.Köztük:
Haylie:Új élet vagy mégse,LaMes:Come to love,
Kitti zongoradarabjai és Zakuro:a tékozlófarkaslány oldalát,
2 TwilightFan,és egy GossTeam oldalt.
Jah és még vmii: 
Szeretnék kiírni egy pályázatot,melynek a lényege,
hogy megismerjétek egymást és én is titeket.
Szeretnék várni egy kicsita kezdéssel januárig,
amikor /remélhetőleg/ Zakuro
is velünk lesz,és talán újabb vendégeket tudhatok
a blogon.Akinek kérdése van ezzel kapcsolatban,
írjon nekem egy e-mailt, a csatariniki@freemail.hu
címre.Remélem sokak tetszését elnyeri majd,és 
érdeklődést kelt bennetek.Azt is remélem hogy sokan
jelentkeznek majd a pályázatra! =)
Sok Boldog Ünnepeket,és puszit küld
Nektek:
Neesh
<3 (L) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Naomi írta...

Szia!

Azzal kezdeném, hogy:
Kellemes karácsonyi ünnepeket, és boldog újévet!

Tényleg sikeres év volt ez a 2010. Örülök, h neked is.

Szeretném megköszönni a fáradságos munkát, h megalkottad ezt a csodálatos történetet (meg az előzőt is), és h rendszeresen írod nekünk az egyre jobb fejezeteket! Remélem 2011-ben (és utána is) még sokáig olvashatom az irományaidat!

A pályázatra valószínűleg jelentkezem, de még nem tudom, h lesz rá időm, és persze attól is függ, h milyen jellegű lesz, de majd meglátjuk.

Puszi
Naomi

Neesh írta...

Szia!
Neked is Kellemes ünnepeket,boldog újévet!
Én szeretném megköszönni,hogy olvasod
a történetemet,és kommentárt is rendszeresen
irsz hozzá.:)
A pályázatról annyit,hogy a lényege,hogy
megismerjek minden Olvasót,Látogatót!
A téli szünetét senkinek sem fogom
effélékkel kitölteni,várok legalább januárig,
de lehet hogy még az is rosszul jön ki,mert
februárban meg lesznek félévi vizsgák
és nekem is tanulnom kell.Amiért még érdemes várni,hátha bővül a blog látogatása,és
hátha többen is jelentkezni fognak.
Ha kérdésed van,a bejegyzésben
megadtam az e-mail cimem.

Puszi
Neesh

Megjegyzés küldése

Az idő

Az idő.. túl lassú azoknak, akik várnak,
túl gyors azoknak, akik félnek,
túl hosszú azoknak,
akik gyászolnak és túl rövid azoknak,
akik örvendenek.
De azoknak, akik szeretnek, az idő nem számít..♥