Üzemeltető: Blogger.
RSS

Vonzerő 2/3.fejezet

Sziasztok!
Hát itt a 3. feji, remélem tetszeni fog, jönnek az összekuszált részletek.





Liana szemszöge.


MÁSNAP REGGEL ALEX MELLETT ÉBREDTEM AZ ÚJ KÖRNYEZET
elragadó falai közt. Körülbelül 8 óra lehetett.
Próbáltam kinyitni a szemem de a beáradó erős fény túl fura és hirtelen volt,
ezért a takaró alá bújtam, Alexhez közel.
Ekkor egy hirtelen szellő rázott meg. Összeborzolódtam, és felfedtem a fehér falnak
kilétem. Alex forró teste már nem mellettem volt.
-Hova mész?-kérdeztem, de pilláim még mindig szorosra voltak zárva.
Tudtam hogy Alex felkelt. Egyrészt, mert már nem éreztem őt, másrészt, mert 
hallottam amint lépései halkan dobbannak a fapadlón, és a parketta kis részecskéi finoman
megreccsennek a hirtelen súlytól.
-Csak kreálok valami reggelit, hogy kellemesen ébredj!
-Az nem fog menni, mert már ébren vagyok.-suttogtam kuncogva, majd
kinyitottam a szemem. 
Megpillantottam Alex mosolygó arcát, amint engem néz.
-Jó reggelt!-köszöntött. 
Fellibegett előttem a rengeteg emlék. Köztük ott volt Niki megalázott arca.
Biztosan sokan gondolják odahaza, hogy én nyugodt lélekkel elhúztam ide
Alexszel, de valójában nem volt tiszta a lelkiismeretem és nem tudtam rábólintani
a dologra. Valahányszor eszembe jutott a rossz cselekedetem, annyiszor összeszorult
a szívem. Elfancsalodott képpel bambultam a plafont.
Éreztem amint a kis könnycseppek elárasztják a szemem, de még egyik sem tudott
kigördülni arcomra.
Gyorsan a paplan alá bújtam és letöröltem a pillákról a nedvet. 
-Mi baj?-emelte fel a takarót Alex aggódóan fürkészve tekintetem s közben láttam
rajta hogy nem érti mi történt, hisz minden hirtelen jött. A depis időszak szörnyű.
-Téged nem zavar hogy Niki szenved?-kérdeztem alig hallhatóan, mert a sírás elszorította
a torkom és a légcsövem is.
Nyeltem egy hatalmasat, szinte hallani lehetett.
Alex az ágyra könyökölt és elhúzta a száját.
-Édesem, ezt már ezerszer átbeszéltük. Magunk közt is és Nikivel is.
-De olyan rossz a lelkiismeretem. Tulajdonképpen ez az egész az én hibám.-keseregtem
hisztérikusan és sajnáltatva. 
Alex megfogta a kezemet.
-Aggódom érted. Mitől lett ez a hirtelen depressziós roham?
-Alex... -nyöszörögtem.
Ekkor hirtelen fájdalom sújtott. A gerincembe hatolt, és úgy éreztem, egyszerűen
ott roppanok össze.
A fejem is fájni kezdett. Felültem de hirtelen megszédültem.
-Hé? Jól vagy?-aggodalmaskodott Alex.
Egy percig kóvályogva fogtam a fejem és visszaestem az ágyba.
-Lia!-kiáltott Alex és felemelt. 
Ekkorra már teljesen elvesztettem az emlékezetem.
Homályos rémképek estek össze bennem egyszerűen nem éreztem a lábam és
a fejem. Mintha alig élnék. Úgy éreztem haldoklom.


Alex szemszöge:


Liana félholtan feküdt a karjaimban. Fogalmam sem volt mi történt vele.
Majdnem az aggodalomtól roppantam össze én magam.
-Liana!-ébresztgettem de hiába.
Beletúrtam selymes barna hajába, és egy pohár vízért rohantam a fürdőbe.
Mikor visszaértem Liana már nyitott szemmel próbált felülni.
A pohár kiesett a kezemből, és Lianahoz rohantam.
-Liana!
-Alex?!-remegett a hangja.
Úgy éreztem tiszta libabőr a homloka pedig forró.
-Jól vagy?-kérdeztem.
-Ühüm, csak... csak megszédültem.-magyarázkodott és megdörzsölte
halántékát.


Daniel szemszöge.:


Teltek a napok Niki még mindig aludt.
Ott ültem a szokásos széken az ágy mellett, melyen Niki feküdt.
Ekkor bejött az orvos.
-Na, egy újabb reményekkel teli nap... - mosolygott.
Sóhajtottam, mikor a doki megveregette a hátam.
-Ha mondhatok valami biztatót, akkor az az lesz, hogy jobbak a tünetek.
-Köszönöm...
A napok kivárhatatlanul haladtak el mellettem sorról sorra, mondatról mondatra szóról
szóra.
-Istenem!-s könnyek gyűltek a szemembe.



Másnap.:
Kipihenten ébredtem, habár most is a szokásos helyen.
Niki ágya mellett egy másik ágyban.
Charliet tárcsáztam.
-Van valami hír?-kérdeztem rekedten a telefonba.
-Nem semmi. Sam és Brian az egész környéket átkutatta, sőt még a városon túl is 
jártunk. Semmi nyom semmi szag. Egyszerűen nyomuk veszett.
-Ez hogy lehet?-kérdeztem felemelve a hangom.-Nem tűnhettek el!
Na mindegy. Egyenlőre nem csak a betolakodók a lényeg hanem hogy ti se hagyjatok

túl sok nyomot. 
-Daniel megteszünk mindent amit tudunk hogy előkerítsük őket de nem lehet mindent
egyszerre tenni! A reggeli őrjárat 10 perc múlva kezdődik. Akkor felváltom Samet, 
és Jessel megyek Manhattan fele.
-Persze ne haragudj Charlie. Én csak aggódom.
-Hidd el mi is.-recsegte kemény hangján.-Clarisse is beszállt tegnap de részletekre
még ő sem bukkant.
-Rendben. Most leteszem és visszaalszom egy percecskére.
-Oké Dan! Szia.-s letette.
Kinyomtam a telefont és Niki rezzenéstelen testére néztem amely mindig ugyanabban
a helyzeti állapotban volt. Alig-alig mozdult csak ha levegőt vett.
Megfogtam a kezét.
-Niki! Ébredj fel jó? Ha nem is most de valamikor! Könyörögve kérlek ébredj 
fel! Bárcsak történne valami varázslat és felkelnél!-nyöszörögtem.


Liana szemszöge.:


Alex este átnyújtott egy kis dobozt.
-Mi ez?-kérdeztem vigyorogva.
-Ajándék!-válaszolt Alex és megcsókolt.
Felnyitottam a piros doboz fedelét és megláttam egy gyönyörű ezüstgyűrűt.
-Ugye nem... ?!-kérdeztem és már felkészültem a két lehetőségre ami válaszként
szolgált jogosan erős kérdésemre.
-Még nem, de már készül. Ez még csak egy ártatlan ajándék!
-Akkor jó!-mosolyogtam és átöleltem.
Ekkor előjött az újabb szédülés. Majdnem elájultam és a fejem is újra megfájdult.
Alex szerencsére megtartott. A dobozt elejtettem a gyűrű leesett az ujjamról.
Az ágyra hanyatlottam.
-Te jó ég mi történt?-riadozott Alex.
Még nem voltam válaszra kész állapotban, ezért csak feküdtem a kanapén.
Hol nyitva hol csukva volt szemem.
Alex letérdelt a kanapé mellé és letette a dobozkát az üveges fa asztalra.
A fejem homályos volt, megdörzsöltem lüktető halántékom.
-Na jó, most megyünk a kórházba.
-Ne! Alex...- s ekkor minden erőmet elvesztettem.
A kezem elengedte Alexet, majdnem lecsúsztam az ágyról.
Már alig voltam magamnál. Fáztam és hirtelen lett melegem, egyszerűen mint
ha kavargott volna bennem 3 betegség amely most bukkan fel egyszerre.
Sóhajtottam, és már haldoklóan zokogó állapotba kerültem.
-Alex... -motyogtam kérlelő hangon.- Alex! Ne vigyél sehova... maradj... velem!
-Itt maradok! Itt maradok! Ígérem!
Teljesen zavart volt, éreztem hogy aggódik. Bár a szemem nem volt nyitva és nem
láttam Alex arcát elképzeltem hogyan nézhet. A homlokán a ráncok
feltűnnek, melyek soha sem látszanak csak ha aggódik, és a szeme vadul csillog,
merev lesz és feszülten lélegzik. 
Ekkor elrohant.
-Alex... -zokogtam.
Nem éreztem őt, ugyanakkor a szememet sem tudtam kinyitni és felállni sem tudtam
hogy utána menjek vagy hogy megkeressem, igazából csak tehetetlen 
senkinek éreztem magam nélküle.
Ekkor ismét visszajött.
-Csak vizes kendőért mentem.Istenem mi van veled? Liana! Reagálj
kérlek!
Igazából most még az is nehéz volt hogy megszólaljak, fogalmam sem volt

hogyan kezdjek bele. Alig hallottam valamit csak a szívem verését, és a hangos
dobogást a fejemből.Ez a hang nem volt hajlandó megszűnni.
-Alex... Alex... -kerestem arcát, és a kezét, próbáltam hozzábújni, vagy legalább
megérinteni őt.
-Itt vagyok! Nyugalom!-nyugtatott.-Lia! El kell mennünk kórházba. Kérlek!
Ez ma már a második rosszullét, és gondolom ha nem teszünk valamit még több ilyen

lesz! Ne makacskodj! Hagyd hogy elvigyelek.
-NEEM!-sikoltottam hisztériásan, sírva.
Folyamatos hangos levegőt vettem, próbáltam nem teljesen elveszteni az 
eszméletemet és felgyorsítani a gyógyuló reagálást. 
Alex, fejét a mellkasomra tette, én meg beletúrtam fekete hajába.
Ekkor már elmúlt a hideg rázás. Újabb nagy levegőt vettem és próbáltam
kinyitni a szemem. De ugyanúgy semmi. Minden porcikám fájt, a lábam elkezdett
zsibbadni. Ilyet utoljára akkor éreztem mikor... 
-  s ekkor előbukkantak az emlékek  -
A sötét sikátor, a folyton erősödő fájdalom, az eső kopogása és egy arc.
Alex.. A balesetem előzménye pedig egy ütés amit Michael kapott tőlem.
Michael az akkori barátom... igen... fájtak a gondolatok a szívem ismét összeszorult.
Köhintettem. A köhintés majdnem öklendezésbe múlt.
Alex megfordította az előbb homlokomra tett vizes kendőt.
Nyeltem egyet. Viszketni kezdtem. A hátam a kezem, az arcom.
Ekkor mintha nem is én akarnám, kinyitottam a szemem.
-Alex!-ez volt az első szó, melyet éberen kinyögtem.
-Kicsim! Jól vagy? Mi történt már megint? 
-Alex. Kérlek! Segíts felülni!-könyörögtem.
Alex arca rémülten tekintett rám, és a hátamnak támasztotta a kezét.
Egy lassú mozdulattal feljebb emelt, és próbált erősködni a kórházas dologgal.
-Lia! Kérlek! Menjünk el a kórházba. Nem jár semmivel. Megvizsgálnak és kiderül
mitől volt ma kétszer is ez az egész.
-Lehet... hogy csak ennyi volt... és holnap... várjuk meg a holnapot.
-Jó, jó! Hozzak vizet?
Bólintottam, és a kezemmel támasztottam az ülést mert úgy éreztem ha nem teszem,
lecsúszok.
Ekkor egy pohár víz kíséretében visszatért Alex.
-Minden rendben?
-Nagyjából. Már nem zsibbad a lábam. Csak még mindig kissé gyenge vagyok.
-Remélem tényleg csak ennyiről van szó.-akkor láttam először elmosolyodni Alexet.
Úgy éreztem nem csak ma lesznek ilyen... rosszullétek. Féltem tőle,
és most már tényleg rossz előérzet kísértett.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

LaMes.♥ írta...

hello!
Szegény Alex!! Rossz lehet, így aggódni Liana-ért. Liana-nak mi lesz a baja? Terhes lesz? Amúgy megkapták az sms-t Alex-ék? Mert ugye Danial elküldte nekik. SZegény NIki! Remélem felépül, és a falka megtalálja a vámpírokat!! Meg tudod, az a Laurás dolog, amit mondtam, az még 1 csavar lenne a történetben.. Nagyon jó feji, Puszi: LaMes.

Neesh írta...

Szia!

Jah valóban :( Liana baja még darabig nem bizt h
kiderül, de majd előbb utóbb csak meglesz!
Az SMS nem ment el, valószínűleg a túl nagy táv meg minden... :) A Laurásat mindenképpen beleteszem csak még egy kicsit később! :) Tudod h később is legyen egy kis izgalom :) Laura egy olyan... titkos fegyver a vámpíroknak szóval...
:)) Köszi szépen hogy írtál puszika :)
Szija, Neesh

Naomi írta...

Szia!
Azt hiszem LaMes már minden elmondott, amit én is akartam, szal csak annyit írnék, hogy most már nem csak Nikiért, hanem Lianaért is nagyon izgulok! Úgyhogy gyorsan át is térek a kövi fejire!
Puszi
Naomi

Neesh írta...

Szia!
Igen, Lames elmondta a lényeget! :)
Hát, izgalmas lesz a legújabb feji, az biztos, mert rengeteg újdonság fog kiderülni Liana rosszulléteiről, meg Nikiről, hát meg a nagyjáról <)
Puszi!

Megjegyzés küldése

Az idő

Az idő.. túl lassú azoknak, akik várnak,
túl gyors azoknak, akik félnek,
túl hosszú azoknak,
akik gyászolnak és túl rövid azoknak,
akik örvendenek.
De azoknak, akik szeretnek, az idő nem számít..♥