Üzemeltető: Blogger.
RSS

Vonzerő 14.fejezet -Az esküvő

 Sziasztok... hát rövid lett a feji meg minden :$
Na puszi!


Tavasz-május 14.


Nikoletta szemszöge:

-Nem vagyok rá képes!-mondtam Kerinek a szobában.
Keri megigazgatta a fátylam,én meg úgy éreztem majd felfordul a gyomrom.
-Nem leszek képes végigsétálni azon a hosszú szőnyegen miközben mindenki
engem bámul!-nyöszörögtem a földig érő tükör előtt.
-De igen! Tudod mit mondott nekem Alex?-kérdezte Keri az esküvőtervező.
Nagy szemekkel néztem rá választ várva.
-Azt mondta hogy nem hiszi el hogy itt lehet veled!
-Ez... olyan aranyos! De én...-annyira félek!
Szeretem Alexet! És nem akarom elveszíteni! Épp ezért mennem
kell,és biztatnom magam a fenébe is! Mindenképpen hozzá szeretnék
menni Alexhez,és minden percben megölelni.
-Nyugi! Semmi gond! Minden rendben lesz! Áh hallod?
Gyere indulnunk kell! -mondta.
Követtem,s közben a szívem majd kiugrott a helyéről.
A templom előtt apa várt.Átöleltem,és
apa átadta a csokrom.
Elindult a szokásos esküvőzene,én meg elindultam apuval
a jobb oldalamon.
Alex ott állt magabiztosan, és az életkedve nagyobb volt mint valaha.
A tömegben a szemem sarkából megpillantottam Lianat
halvány mosollyal.
Már vagy több hónapja volt az egész traumája,mégis
szomorú.
Mikor odaértem,és megfogtam Alex kezét,biztonságot éreztem.

Liana szemszöge:
Ott álltak,és én meg... összetört szívvel ücsörögtem.
A díszlet rózsaszín fehérben ücsörgött a templom magas ívein.
A faragott képek táncoltak körülöttünk.
Mikor a pap a tiltakozós részhez ért, úgy éreztem nem hagyhatom hogy
összejöjjenek.
Sok hónap kellett hogy rájöjjek kit is szeretek.
-Alex ne!-kiáltottam sírva.-Szeretlek!-mondtam.
Mindenki rám nézett,én meg felálltam.
Alex odasétált hozzám,én pedig megcsókoltam.
Niki ott feküdt a padlón,és hirtelen úgy éreztem rosszul cselekedtem.
Igen,Niki ájultan feküdt,és már senki sem törődött velem és Alexszel.
-Annyit mondj hogy nem szeretsz,és elhúzok innen!-könyörögtem.
Egy percig azt hittem Alex pofon vág,és visszamegy Nikihez,de nem tette,
inkább csak nézett rám,és tekintete megakadt az enyémen.
Egy puszival törölte le üveges könnycseppjeimet.
-Szeretlek! De nem ugyanabban az időben mint Nikit.
Na jó... igen szeretlek. És bár imádom Nikit, nem annyira hogy
feleségül vegyem.Tudod,ezen sokat gondolkoztam az elmúlt
hónapokban.
-Gyere!
-Nem szabad itt hagynom Nikit!
-Ha szeretsz akkor itt hagyod!-mondtam közömbösen,és
kiszaladtam a templomból.
Alex utánam futott,egészen a bokrokig.
-Ide figyelj! Ebből szörnyű nagy botrány lesz!-mondogatta
Alex.
-Tudom! Vállalom a következményt!-mondtam,s ismét megcsókoltam
Alexet.
Átöleltük egymást,ott a bokor mögött.Alex gondolkozva nézett
a templom sárgás fala felé.
Tudom hogy bánta hogy otthagyta Nikit,és velem jött,de úgy éreztem
ő is szeret,és gyengesége miatt nem fog itt hagyni.
Szeretem! És most semmi sem állíthat meg!

4 hónappal később.:
-Végre beköltözhetek a lakásomba!-kiáltottam fel,mikor
megláttam újonnan tervezett lakásom.
Minden a saját tervezésem.Büszkén néztem végig
a nappalin.
-Csodás lett nem gondolod?-ölelt át hátulról Alex.
-De igen!-nevettem,s fáradtan ledőltem a kanapéra.
Alex a nyakamat puszilgatta majd felállt.
-Kipakolom a ruhás dobozaimat.
-Oké!-mondtam,és kitekintettem az ablakon.
Egyszer csak kopogtattak.
Kinyitottam az ajtót.
-Szia Michael!-köszöntem.
-Szia! Tudom sokat vétettem ellened és Alex ellen,de örülök
hogy végre meglelted a boldogságod! Remélem egyszer majd megkapom
az esküvői meghívót.
-Köszönöm és megkapod!-mosolyogtam.
-Hát.. akkor szia!-mondta Michael és hátrálni kezdett.-Oh és még valami!
Remélem barátok maradunk!
-Természetesen!-nevettem.
Ez most már tökéletes! Nikivel is sikerült megtárgyalni az ügyet,és
nem lett mérges... annyira.
Egy beteljesült szerelem,egy farkas,és egy halandó...
HÁT MI EZ HA NEM VONZERŐ????

                                                          VÉGE 
                             Folytatása következik

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

LaMes.♥ írta...

Szia!
Sajnálom, hogy vége lett a történetnek! :(
Igaz nem volt időm elolvasni az összes fejezetet, de azért tudom a lényeget! :D
Nagyon örülök neki, hogy Liana + Alex összejöttek, de most Nikivel mi lesz? Vagy erről fog szólni a Vonzerő 2? MIndegy, mint mindegyik fejid ez is 5*-os, várom a folytatást! ;)

Neesh írta...

Szia!
Hát igen!Most vége az 1.-nek jön
a 2 szóval nem fogok unatkozni,bár nem is tervezte! Igen tudom h képben vagy hisz én magam árultam el a történet folytatását a 3. feji után.
XD! Nah nemsokára akkor elkezdem a 2-őt!
:) Puszi!
(L)

Naomi írta...

Szia!
Örülök Alexnek és Lianának, tényleg tökéletes páros, de szemétség volt tőlük, h pont az oltárnál jöttek rá, h szeretik egymást, és így kicsesztek Nikivel:( Szegénykém remélem a Vonzerő 2-ben ő is megtalálja a párját:)
Várom a folytatást!
Puszi
Naomi

Neesh írta...

Szia!
Igen,valóban szemétség :(
De szerencsére megbeszélték! :)
Oksi! Én meg folytatom :D
Puszi
Neesh

Megjegyzés küldése

Az idő

Az idő.. túl lassú azoknak, akik várnak,
túl gyors azoknak, akik félnek,
túl hosszú azoknak,
akik gyászolnak és túl rövid azoknak,
akik örvendenek.
De azoknak, akik szeretnek, az idő nem számít..♥